Куди
Коли
Дорослі
Діти
Ім'я
Телефон
E-mail
Побажання
онлайн турагентство traveland +38 095 068 15 17

Правила надання послуг



Правила Надання Послуг (далі - Правила) Клієнтам (далі - Ви) регламентують умови надання послуг турістічесім агентством "TraveLand" (далі - Турагентство).
Купуючи послуги Туристичні агенції, ви підтверджуєте, що безумовно прінімінаете Правила і зобов'язуєтеся дотримуватися їх.

1.ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ
1.1 У своїй діяльності Турагентство керується Законом України "Про туризм" №324 / 95 BP від ​​15.09.1995 , Законом України "Про захист персональних даних" № 2297-VI від 01.06.2010 , Законом України "Про електронну комерцію" , Регламентом ЄС 2016/679 від 27.04.2016 , а так само іншими державними і міжнародними нормативно-правовими актами, що регулюють взаємовідносини у сфері туризму, договорами з партнерами, цими Правилами, а також правилами внутрішнього розпорядку.
1.2 Турагентство залишає за собою право змінювати ці Правила в будь-який момент без попереднього повідомлення.

2.БРОНІРОВАНІЕ
2.1 Порядок бронювання
2.1.1 Порядок здійснення бронювання визначає постачальник послуги.
2.1.2 Турагентство рекомендує уважно ознайомитися з договором на туристичне обслуговування, який ви укладаєте при бронюванні.
2.1.3 У всіх випадках, які не регулюються договором та чинним законодавством, постачальник послуги має право приймати остаточні рішення на свій розсуд. Турагентство завжди займає сторону туриста, проте вплив Турагенції на постачальника послуг обмежена.
2.2 Вибір послуг
2.2.1 Турагентство завжди прагне надати вам повну і достовірну інформацію по кожній послузі.
2.2.2 По кожній послузі ми надаємо базову інформацію, що включає основні характеристики продукту (наприклад: назва готелю, дата і час вильоту, номер рейсу і т. Д.). Якщо вас цікавлять специфічні деталі вам слід самостійно поставити це питання вашого менеджера. Відповіді на ключові для вас питання повинні бути зафіксовані в письмовому або електронному вигляді.
2.2.3 У всіх випадках вам будуть надані тільки ті послуги, які прямо вказані в офіційних документах (наприклад: договір, ваучер-підтвердження, квиток, страховий поліс і т.д). Зверніть увагу, що послуги з формулюванням "за можливості, ми постараємося» чи чимось подібним не обов'язкові до виконання. При цьому ми зобов'язуємося направити всі наші зусилля на те, щоб збільшити ймовірність виконання вашого прохання.
2.3 Вартість, оплата і способи оплати
2.3.1 Турагентство веде прозору політику ціноутворення.
2.3.2 Турагентство продає все тури за цінами туроператорів, а інші послуги з сервісним збором, зазначеним на сайті http://traveland.com.ua/fortouriststarif
2.3.3 Всі послуги, які Ви оформите на сайті самостійно, скориставшись спеціальними системами пошуку послуг - не обкладаються сервісним збором.
2.3.4 В силу крайньої динамічності, ціни на туристичні послуги актуальні виключно на момент оголошення / публікації. Завжди переуточняйте актуальну вартість перед бронюванням.
2.3.5 Згідно чинного законодавства України, Турагентство приймає оплату за послуги в гривнях.
2.3.6 У зв'язку зі зміною курсу валюти остаточна вартість обслуговування може відрізнятися від початкової. Завжди запитуйте у менеджера порядок оплати перед бронюванням.
2.3.7 Турагентство пропонує Вам кілька способів оплати, докладніше ви можете на сайті: https://traveland.com.ua/fortouristspayment
2.3.8 Сервісні збори зазначені на сайті https://traveland.com.ua/fortouriststarif, є безповоротними за надані послуги, в тому числі і консультаційні незалежно від результату.
2.4 Передоплата
2.4.1 Наявність або відсутність передоплати, а також її розмір встановлюються для кожного окремого випадку. У переважній більшості випадків Турагентство слід вимогам партнерів, які є постачальником конкретної послуги. Розмір передоплати необхідно уточнювати у менеджера перед бронюванням.
2.4.2 Турагентство не провадить бронювання без передоплати в тих випадках, коли вона необхідна.
2.5 Коректність даних
2.5.1 Турагентство здійснює бронювання після надання вами всіх необхідних даних. Ви несете відповідальність за правильність наданих даних. Дані повинні бути надані в письмовому або електронному вигляді.
2.5.2 Зверніть увагу, що після отримання заявки на бронювання внесення змін до реквізитів туру / послуги можливо тільки на умовах туроператора / готелю / авіакомпанії і, як правило, тягне за собою штрафні санкції.
2.6 Анулювання і зміни бронювання
2.6.1 Умови ануляції з вашої ініціативи відрізняються в кожному конкретному випадку. Вам слід завжди уточнювати умови ануляції і зміни бронювання перед бронюванням.
2.6.2 У разі анулювання вже сплаченого туру, повернення грошей ми виробляємо тільки після отримання їх від туроператора. Ми виробляємо повернення протягом 3-х банківських днів після отримання повернення від туроператора.

3. ПЕРЕХРЕЩЕННЯ КОРДОНУ
3.1 Перед подорожжю вам необхідно самостійно уточнити правила перетину кордонів по всьому маршруту слідування для вашого випадку у відповідних державних служб. Вам необхідно самостійно переконатися, що остутствие будь-які причини, що не дозволяють вам покинути територію України.
3.2 Ви погоджуєтеся з тим, що наявність візи в паспорті, наявність обов'язкової суми грошей, наявність страховки і т.д не гарантує безперешкодного в'їзду в країну. Остаточне рішення про в'їзд в країну приймається співробітниками прикордонної служби.
3.3 Турагентство не несе відповідальності за будь-які прямі або непрямі збитки, викликаний відмовою в перетині кордону.

4. ПІДТРИМКА ПІД ЧАС ПЕРЕБУВАННЯ У ТУРІ / ПОЇЗДКИ
4.1 Турагентство надасть вам максимальне сприяння і підтримку на час вашого туру / поїздки. У разі необхідності, Ви можете зв'язатися з турагентством для отримання консультації.
4.2 Ви погоджуєтеся з тим, що Турагентство не несе відповідальності за якість послуг, що надаються, і може надавати тільки консультаційні підтримку.

5. АКЦІЇ І БОНУСИ
Турагентство має право вводити, вносити зміни і скасовувати будь-які акції і заохочувальні програми. Турагентство не несе відповідальності за будь-які прямі або непрямі збитки або недоотриманий вигоду в результаті таких дій.

6. СЕРТИФІКАТИ І ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ
6.1 Будь-які подарункові сертифікати, подарункові карти, карти програми лояльності (TraveLand Classic Card або TraveLand VIP Card) і т.д є власністю турагентства.
6.2 Правила використання подарункових сертифікатів, подарункових карт і т.д викладені на сайті http://traveland.com.ua/fortouristscertificate
6.3 Правила використання карт програм лояльності викладені на сайті http://traveland.com.ua/fortouristscardrules

7. ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ СТОРІН
7.1 Турагентство несе відповідальність перед туристами в обсязі, встановленому законодавством і договорами з постачальниками послуг.
7.2 Відповідальність за надання туристичних послуг цілком і повністю лежить на постачальника послуги (туроператора, авіакомпанії, готелі, круїзної компанії, і т.д..).
7.3 Турагентство не несе відповідальності за будь-які дії або бездіяльність постачальника, за ненадання або неналежне якість наданих послуг.
7.4 У разі появи претензій Вам слід направляти їх безпосередньо постачальнику. Турагентство надасть Вам максимальне сприяння.
7.5 Турагентство ніколи і ні за яких обставин не несе відповідальності за дії прикордонних служб, державних установ будь-яких країн, ситуації на дорогах, погоду.
7.6 Турагентство несе відповідальність за надані вами оригінали документів (в т. Ч. Закордонний паспорт, свідоцтво про народження дитини, довідка з банку і т.д) в розмірі 200.00 гривень (двохсот гривень 00 копійок) за одну одиницю, які виплачуються вам турагентств в разі їх втрати або пошкодження турагентства або нашими партнерами.
7.7 Турагентство не несе відповідальності за будь-які прямі або непрямі збитки, завдані втратою чи пошкодженням документів з нашого боку або з боку наших партнерів.

8. РЕКЛАМАЦИИ
8.1 У разі появи претензій щодо якості наданих туристичних послуг, вам необхідно направити претензію безпосередньо постачальнику послуги, попередньо повідомивши про це Турагентство. Порядок розгляду рекламацій слід уточнювати у конкретного постачальника.
8.2 У разі появи претензій щодо нашої роботи, вам слід викласти їх на папері в офісі агенції або надіслати рекомендованим листом, або ж в електронному листі та відправити за адресою info@traveland.com.ua Турагентство розглядає і дає відповідь на всі рекламації протягом 30 (тридцяти) календарних днів.