Куди
Коли
Дорослі
Діти
Ім'я
Телефон
E-mail
Побажання
онлайн турагентство traveland +38 095 068 15 17

FAQ



Як купити тур онлайн?
Покрокову інструкцію як можна купити тур онлайн Ви можете знайти за посиланням --> інструкція ;

Чи можна оплачувати тур не онлайн?
Так, Ви можете оплатити тур готівкою в будь-якому банку. Ми рекомендуємо оплату онлайн, так як саме цей спосіб оплати дасть можливість закріпити вартість на тур. Доки ми не отримали зарахування коштів на наш рахунок, ми не зможемо бронювати ваш тур, а це означає, що вартість вашого туру або його наявність може змінитися;

Що таке "ЗАЛИШИТИ ЗАПИТ"?
Якщо Ви вибрали тур але у Вас виникли якісь запитання чи Ви вибрали оплачувати тур в банку - Вам потрібно відправити такий запит. Ми зв'яжемося з Вами для підтвердження актуальності туру і дамо Вам подальші інструкції. Однак, ми не можемо гарантувати що до моменту зарахування коштів на наш рахунок, вартість вашого туру або його наявність не зміниться;

Що таке "ВИБРАНІ ТУРИ"?
Якщо Ви шукаєте тур і хочете порівняти різні пропозиції (готелі, країни) - в списку з результатами пошуку турів, Вам потрібно натиснути на "ЗНАЧОК СЕРЦЯ" справа над вартістю туру. Після того як виберете готелі для порівняння, натисніть на "ВИБРАНІ ТУРИ" (дана кнопка з'явиться відразу як Ви почнете відкладати тури в обране - справа в самому верху пошукача)

Що таке "ГАРЯЧІ ТУРИ"?
Це спецпропозиції від туроператорів, які за кілька днів до вильоту намагаються компенсувати витрати по турам із заздалегідь оплаченими авіаквитками і проживанням в готелі.

Як формуються рейтинги готелів?
Рейтинги готелів формуються на основі оцінок і коментарів туристів. Під час відображення результатів пошуку турів заданий за Вашими параметрами на сайті Туристичної Агенції "TraveLand" Вам потрібно натиснути "ДЕТАЛІ ТУРУ" і в розділі "ВІДГУКИ" можете ознайомитися зі свіжими і актуальними відгуками про цікаві готелях.

Чому я не можу знайти деякі тури / готелі на вашому сайті?
Тур або готель може не потрапити в видачу результатів пошуку по двох причинах:

1) Дані туру / готелю не підходять під встановлені фільтри;
2) На зазначені дати цей тур / готель вже може бути проданий.


Поміняйте запит в фільтрах і повторіть пошук. Якщо виникли труднощі, зверніться до наших менеджерів за телефонами: +380950681517 або надішліть листа на info@traveland.com.ua

Як подивитися доступне час вильоту / прильоту при виборі туру?
На сторінці бронювання туру натисніть на запропоноване час вильоту / прильоту і система видасть всі варіанти вильоту / прильоту. Зверніть увагу, що туроператор може стягувати доплату за зміни в умовах туру. Виберіть зручний переліт, і наша система автоматично перерахує вартість.

Як мені зареєструватися онлайн на чартерний авіарейс?
Зареєструватися на рейс ви можете на сайті авіакомпанії (якщо в авіакомпанії передбачена онлайн реєстрація на рейс) при наявності електронного квитка та доступу до зазначеної послуги за 24-48 годин (залежить від авіакомпанії) до вильоту.

Якщо дитина їде на відпочинок за кордон з одним з батьків, необхідно дозвіл від другого батька?

Під час дії воєнного стану на території України діти можуть виїжджати за кордон з одним із батьків без нотаріальної згоди другого. А також у супроводі дідуся, бабусі, повнолітніх сестри або брата, вітчима або мачухи за умови наявності документа, який підтверджує родинні зв’язки. Також супроводжувати дитину під час виїзду за кордон можуть інші повнолітні особи. Але за умови наявності завіреної органом опіки та піклування заяви одного з батьків, або нотаріально завіреної згода обох батьків дитини.
Яка доплата за дитину?
Доплата залежить від цінової політики готелю і авіакомпанії.
Існує кілька вікових груп для дітей-туристів. При пошуку туру онлайн на сайті Туристичної Агенції "TraveLand" введіть вік дитини (на момент зворотного перельоту) і система видасть кінцеву вартість .

Що таке "FORTUNA"?
Система «FORTUNA» (або «РУЛЕТКА») - це спеціальна пропозиція від туроператорів, що має на увазі проживання туриста в готелі певної категорії за випадковим вибором. Зверніть увагу, при відмові від запропонованого варіанту розселення, переїзд в інший готель можливий тільки за додаткову плату.

Чи можна внести зміни в заявці на бронювання?
Після підтвердження туру, зміни в заявці розглядаються індивідуально, залежно від умов договору з туроператором. Для запиту на зміну даних щодо подорожування надішліть лист в службу підтримки на пошту info@traveland.com.ua

Чому оплачувати он-лайн бронювання вигідно та безпечно?
Оплата карткою онлайн на сайті Туристичної Агенції "TraveLand" проводиться на захищеному сервері платіжної системи Liqpay і Вашого банку. Це безпечно, так як гроші з карти будуть списані тільки ПІСЛЯ офіційного підтвердження бронювання туроператором. При оплаті карткою система закріплює за Вами місця і ціну за обраним туру.

Чи зберігає сайт Туристичної Агенції "TraveLand" дані моєї банківської картки?
Це технічно неможливо. Всі дані Вашої картки по безпечному каналу передаються в банк-еквайєр.

Чому не проходить оплата по моїй карті?
Це може відбутися з кількох причин:
1) На карті не вистачає коштів для оплати замовлення;
2) Ви могли помилитися при введенні даних зі своєї карти;
3) Ваш банк встановив обмеження на обсяги транзакцій в інтернеті протягом дня;
4) Ваш банк заборонив проведення оплати через інтернет;
5) Карта не підтримує технологію 3D Secure.
Зв'яжіться з вашим банком для з'ясування точної причини.

Чи входить віза в вартість туру?
Ні. Візова підтримка та візовий збір оплачується окремо.

Як дізнатися, що тур підтверджений??
Як правило підтвердження туру відбувається протягом 24 годин. Після підтвердження ми зв'яжемося з Вами і надішлемо підтвердження на Ваш e-mail.

Що робити, якщо тур не підтвердився?
Якщо Ваш тур не підтвердився, ми оперативно зв'яжеться з Вами і запропонуємо альтернативні варіанти турів або повернемо гроші в повному обсязі протягом 3 банківських днів.

Що робити, якщо не прийшло підтвердження бронювання туру?
Якщо Ви не отримали підтвердження протягом 48 годин з моменту відправки документів, необхідно зв'язатися з нами по номеру +380950681517 або відправити лист на info@traveland.com.ua

Чи можу я відмінити бронювання?
Для скасування заброньованого туру відправте письмовий запит на пошту info@traveland.com.ua . Наші партнери можуть виставити штрафні санкції, які визначаються умовами бронювання та прописуються в договорі.

Як відбувається повернення грошей після скасування туру?
При скасуванні бронювання гроші на Вашу карту або на надані Вами реквізити повертаються протягом 3-х банківських днів з моменту подачі заяви на повернення. Повернення коштів завжди здійснюється відповідно до чинного законодавства України та правилами застосування тарифів, встановлених Постачальниками послуг.

Чи можу я відмовитися від сплаченого туру?
Ануляція туру можлива з відшкодуванням фактично понесених витрат. Чим менше часу до вильоту, тим вище фактичні витрати. При відмові від туру менеджери проконсультують і повідомлять розмір штрафних санкцій.

Що таке "страховка від невиїзду"?
Цей вид страховки захищає туриста від витрат, які він може понести, якщо поїздка не відбудеться через незалежні від нього причин. Зі страховими випадками Ви можете ознайомитися в страховому бланку.

Чи можу я замовити індивідуальний трансфер?
Інформацію та вартість індивідуального трансферу необхідно уточнювати в індивідуальному запиті. Для прорахунку зв'яжіться з нами за номером +380950681517 або надішліть листа на info@traveland.com.ua

Які документи необхідні для вильоту, крім закордонний. паспорта?
Всі необхідні для вильоту документи (авіаквитки, ваучер, страховку, пам'ятку туриста) Ви отримаєте на вказану Вами електронну пошту за 1-2 дні до вильоту.

Яка вагова норма багажу на одну людину?
Обмеження у вазі багажу залежить від авіакомпанії, яка виконує рейс.

Що робити, якщо перенесли час вильоту чартерного рейсу, аеропорт?
У разі зміни часу вильоту або аеропорту ми обов'язково зв'яжеться з Вами і попередимо про будь-які зміни. Всі зміни відбуваються згідно з правилами чартерних перевезень.

Хто повідомляє про зміни часу вильоту?
Про зміну деталей вильоту Вас обов'язково сповістять наші менеджери, а так само Ви отримаєте повідомлення від туроператора. У разі зміни часу зворотного вильоту, з Вами зв'яжеться гід або представник приймаючої компанії в країні відпочинку.

Хто зустрічає туристів по прильоту на відпочинок?
Ця опція залежить від типу туру. У звичних пакетних турах All Inclusive в аеропорту Вас буде зустрічати представник приймаючої компанії туроператора.

Що робити, якщо запізнилися в аеропорт?
1) Ми настійно рекомендуємо туристам приїжджати в аеропорт за 2-3 години до вильоту (в залежності від напрямку вильоту).
2) Якщо Ви приїхали пізніше запланованого часу - Ви можете встигнути на свій рейс. Як правило, реєстрація на рейс закінчується за 45 хвилин до часу вильоту, зазначеного в авіаквитках.
3) Якщо Ви спізнилися на реєстрацію - знайдіть в аеропорту стійку для реєстрації тих, хто запізнився пасажирів або представника авіакомпанії, який зможе Вам допомогти.
4) Якщо Ви спізнилися на посадку і до часу вильоту більше 20 хвилин - знайдіть представника авіакомпанії, який допоможе організувати посадку на рейс. Будьте уважні, що зареєструвалися пасажирів, які не пройшли на посадку обов'язково викликають до потрібного гейт по гучному зв'язку аеропорту
5) Якщо посадка на Ваш літак вже неможлива - рекомендуємо звернутися до представника туроператора або авіакомпанії в аеропорту. Але будьте готові, авіаквиток необхідно буде придбати повторно.

Який час заселення і виїзду з готелю?
Заселення в готель (check-in) найчастіше о 14:00. Виїзд з готелю (check-out) - о 12:00.
На гірськолижних курортах часто встановлюють більш пізній час заселення: 15:00 - 16:00, а також більш ранній виїзд - до 10:00 - 11:00. Точний час залежить від встановлених правил готелю.

Форс-мажорна ситуація під час відпочинку. Куди дзвонити?
При виникненні будь-яких питань в країні відпочинку необхідно дзвонити в компанію приймаючої сторони за номером, вказаним в ваучері або звертатися до представника туроператора в готелі. Його контактні дані Ви знайдете на інфо-стійці в готелі.
Якщо стався страховий випадок - телефонуйте за номером, вказаним в страховому полісі і дійте згідно з умовами страхової компанії.
Так само Ви завжди можете звернутися до менеджерів Туристичної Агенції "TraveLand" за номером +380950681517
Як дізнатися час трансферу і зворотного вильоту?
З усією інформацією по зворотному рейсу і часу трансферу Ви можете ознайомитися на інфо-стійці туроператора в готелі за добу до вильоту.

Яка ціна на тур для іноземних громадян?
Вартість для іноземних громадян прораховується згідно індивідуальним запитом туроператору. Щоб дізнатися точну вартість туру перейдіть на сторінку бронювання, введіть паспортні дані і вкажіть громадянство всіх туристів. Ми зв'яжемося з Вами для підтвердження фінальної вартості туру.

Чи є харчування на борту?
На чартерних та та регулярних рейсах на коротких дистанціях таким як Туреччина, Єгипет, Європейські країни харчування на борту надається за додаткову плату за попереднім запитом.

Як перевезти домашнього улюбленця?
У тварини повинен бути ветеринарний паспорт міжнародного зразка і щеплення проти сказу. Вартість перевезення залежить від ваги тварини і габаритів клітини. Розраховується індивідуально, так як у кожної авіакомпанії свої правила провезення тварин.